MNL DAG 11

Mina armar känns ganska lam nu, tränade först på Crosstrainern en stund sedan körde jag 2 minuters metoden.
2 minuters metoden går ut på att hinna göra så mycket som möjligt av den övning du valt på 2 minuter, du väljer själv vilka övningar du vill utöva och sedan efter att ha gjort 2 minuters metoden ett antal gånger så ser man om man har förbättrats eller inte. Jag valde 3 ganska vanliga övningar men endå jobbig och krävande: situps, armhävningar och grodhopp.
 
Dagens resultat på 2 min:
Situps: 40 st
Armhävningar: 60 st
grodhopp: 70 st
 
Denna övning kan jag rekomendera för er som vill kunna se resultat och förbättring och även känna er lite lam i kroppdelarna efteråt, en övning jag tagit med mig från Army fitness. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0