Mitt nya liv dag 1

Idag startar jag mitt nya liv och försöker fullfölja mina nyårslöften, behövde vänta till en måndag så det inte blir så rörigt och man lättare kan hålla koll på hur länge man hållit på.:) har sett att det är många som ska börja "sitt nya liv" just idag, fler som tänkte som jag kanske och vänta in början på veckan.:)
För att komma in i en nyttighetsfas så börjar jag med en diet då man plockar bort typ allt på en gång, kommer bli jobbigt men jag ha klarat den jobbiga första veckan förut och ska göra de igen. Denna gång fyller jag inte år efter 2 veckor så de förstör för mig som de gjorde sist, nu ska jag klara de lite längre än så.:o kommer att köra några veckor med dukan dieten, samma som jag gjorde sist så kommer under en vecka att bara äta proteiner och det är jobbigt, man känner sig orklös de första dagarna men sedan då man väl kommit in i det så är det ganska lätt så jag hoppas jag klarar mig tills jag känner mig nöjd och kan gå vidare på annat sätt.:)
Idag blev frukosten en skål verum yogurt(inga flingor) och några skivor skinka och kalkon. Jag är van med frukostar som gröt och nån macka, ganska bra frukost som är mättande så ja nu är jag redan hungrig efter typ en timme.:o tur jag packat ned yogurt i väskan så jag ha nått på tåget då jag ska åka tillbaka till Gävle en sväng :) xD
Ska försöka skriva så mycket jag kan om hur det går, tro jag bli mer peppad då.:)


Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Börjar också mitt nya liv nu. Som alla andra, haha! Jag ska klara mig utan godis och chips. :) Helst utan dricka också men tänkte unna mig att dricka upp den dricka jag har kvar någon helg. :)

Svar: hehe ja vi få försöka peppa varann :) Jag slutar med typ allt känns de som,vet inte hur länge jag kommer äta såhär men sen kommer jag ju fortsätta på annat sätt liksom men just nu vill jag ha ner några kilo samtidigt som jag lär mig att va nyttig. :P
Elin Andersson

2013-01-07 @ 15:01:26
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0