frågestund

Förvirrad tjej eller, andra gången jag skrivit fel dag på mnl inläggen, såg att jag råkat skriva dag 6 på inlägget om boken då det skulle stå 10, så om ni tycker att något inte stämmer så få ni gärna skriva de så kan jag rätta det. Är säkert dagar jag är väldigt trött på. xD
 
Denna bild har visat sig för ganska längesedan på denna blogg och jag är sugen på att testa och se om jag kan få några roliga frågor eller så så jag få något annat och skriva om just nu så jag inte bara skriver MNL inlägg. ;P
Så fråga på, eller kanske tyck till om något, vad som hellst kan vara kul. :)

Kommentarer
Postat av: Nita

Vad ska du göra imorgon? :) Skoja! XD

Svar: men de vet du ju xD
Elin Andersson

2013-01-17 @ 20:44:49
URL: http://timetostop.blogg.se/
Postat av: Nita

Därför jag frågade. XD Kommer inte på någon bra fråga.

Svar: inte nån annan heller tråkigt nog, jag som ville ha nå roligt och skriva om.. ;D
Elin Andersson

2013-01-17 @ 22:24:24
URL: http://timetostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0