2/1

Idag har jag varit lite lat precis som igår så har haft lite Alvin och gänget maraton för mig själv, kollat på 1:an och 2:an, 3:an har jag inte hunnit sett än och får se om jag hinner idag annars får jag kolla på den en annan dag. :)
Nu har jag precis packat lite, en minipackning bara innehållandes de viktigaste ( smink, nesecär och ett ombyte typ) Inte så mycket då jag endast ska vara borta en natt. Ska nämligen ta en trip till Gävle med mamma för imorn ska jag till dietisten och mamma ville följa med så hon också hör allt vilket känns bra så slipper jag berätta om allt för henne som säkert skulle vara jätte jobbigt och skulle säkert glömma massa så det är bra att vi ha 4 öron istället för 2 att lyssna med. ;P
Känns skönt och ha sällskap på tåget också då vi åker under kvällen hehe, hoppas ni få en bra kväll. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0