Vårshopping

Ha överseende med mina suddiga bilder, ha inte någon av mina andra kameror här just nu.. :P
Nya pengar!! :D + Lön så jag tyckte att det passade bra att uppgradera garderoben nu då mina kläder sitter som jag vet inte vad på mig...
Började med en sväng på Um innan jag sedan mötte upp Elin för att kika runt lite på stan, blev även lite lunch i form av subwaysallad för min del så det var najs och trevligt. :)
Har bara börjat handlat lite smått, tänkte eventuellt beställa lite kläder också så jag slipper betala allt denna månad, det blir ju så himla dyrt då, man får liksom dela upp shopping på flera månader. ;P
Men jag vet seriöst inte när jag handlade ett klädesplagg till mig själv innan nu, det var riktigt längesedan.. Ni som följer min blogg kanske minns att jag gav mig själv köpstopp på kläder och sånna där saker och jag tycker att jag höll det ganska bra, de enda jag köpt åt mig själv på flera månaders tid är typ träningsprylar och det är väl också najs såklart men nu då våren börja komma så blir jag as peppad på fixa nya kläder, i rätt storlek också för nu banne mig vill jag inte gå och dra upp byxorna längre eller ha linnen som glider upp då man går..
 
Dagens köpt blev iaf det här :
Ett par ljusa jenas från Gina, tror även att jag ska beställa ett par likadana i svart. :P
Lite överexponerad bild som jag inte märkte innan jag la in den på datorn..
Men iaf en snygg blus eller vad man ska kalla det från hm, funkar både på fest och vardags tycker jag. :)
Samma med denna, också från hm och funkar både till vardags som fest så de är najs. :)
 
Detta är iaf en början :D:D
Nu funderar jag på och dra ut och springa i det fina vädret, har ju träning ikväll också men skadar väl inte med typ en halvtimme-timme extra. :P

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Jag vill också tränaaaaa! Dumma förkylning! Vill också köpa nya kläder. Hatar typ allt mitt för de är så slitet och urtvättat. :/

Svar: jaaa jag är så glad att jag klarat mig nu, fan förra året va jag typ förkyld ett år ungefär, blev aldrig ritkigt frisk, men zinktabletterna jag börja med gjorde mig frisk nästan på en gång. :P Är lite rädd och åka på nån förkylning nu faktiskt, för jag vill träna, få typ dåligt samvete om jag inte träna ju.. :P Ja samma här typ, man vill ju gärna förnya sig ibland lite. :P
Elin Andersson

2013-02-27 @ 17:53:45
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0