Träning

Halvdag i skolan.. gick hem och åt lite lunch och kände mig seg som ett as så bestämde mig för att röra på fläsket för att piggna på mig lite.
Började med lite springning i boulognerskogen, vet inte exakt hur lång sträckan blev men hela slingan är på 6 km och jag skulle tippa på att det är 3,5- 4 km den sträcka som jag sprang. Sprang iaf i 25-30 min, var lite jobbigt och springa ute då det fortfarande är isigt på en del ställen men var väldigt skönt också. :D
Kom hem och fortsatte med lite gorillaträning, något app jag laddat ner och tänkte prova då man har som olika uppdrag där man börjar som en bäbisapa och sedan utvecklas till en gorilla efter vilken nivå och hur mycket man orkar göra, känns lite roligt. Så idag var uppdraget att göra 10 armhävningar, 5 utfallssteg tro ja och 5 squats, minns inte exakt men var inte så många så jag gjorde några fler + att jag hade squats och situps att göra från de andra apparna jag kör på så innan det var klart så såg min träning ut såhär :
 
25-30 min springning
167 squats
140 situps
20 armhävningar
20 utfallssteg
 
Det känns bra och känns som att de räcker för dagen. :D
Så nu är det lite chill i soffan med en proteinshake innan jag ska hoppa in i duschen så jag kan dra på affärn och handla lite inför middagen sen.
 
Ursäkta för sjukt suddiga bilder men det är såhär att min kamera på mobilen vill inte alltid få in nå fokus, så skärpan suger en aning, vet inte vad det blivit för fel för ha inte varit så förut.
 
BTW.. vart förvånad då jag tog på mig min väst som jag inte använt på länge och märkte att den satt inte riktigt som förut.. xD Förut ha den suttit ganska tight och varit såhär figursydd, eller ja ni fatta hur jag mena, den följde kroppens former lite, nu satt den inte ens lite tight och blev en glipa längst ner typ.. xD Ja men det känns ju possitivt att jag känner mer och mer resultat när jag prova vissa kläder. xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0