REDOVISNING MNL vecka 4

Ja det är väl tänkt att jag ska redovisa lite igen och kanske att det blir för sista gången.. iaf att jag gör det såhär regelbundet med tanke på att jag verkar fungera som en jojo, går ner, går upp, går ner osv.. Jag blir glad då jag tappat några kilon men så kommer helgen och som denna gång har bestått av lite kalas och sånt så då var man där igen och gått upp lite då så då blir man besviken istället. Men jag måste fortfarande lära mig att kolla mer på måtten än på vågen, vågen ska inte bli min bästa vän som jag litar på till 100% men det är inte alltid lätt att skita i den då man har som en vana att kliva upp på den där vågen varje dag.
Iaf så går det väl lite sådär, jag vill ju men samtidigt så börjar jag att tappa intresset av att äta såhär då jag endå gå upp igen efter att jag gått ner..träningen funkar iaf skit bra, där finns intresset,viljan och motivationen, men jag kan väl få gå ner 5 kilo då, så kan jag väl vara nöjd sen? SNÄLLA? Inte vad jag planerat och satt målet för innan men vafan om inte det händer något snart så får man väl börja dra ner på målen och acceptera situationen.
 
Aja denna vecka har jag tappat 4 cm av kroppen, -3 rumpan och -1 på magen och hade ju tappat ganska mycket innan så ska väl vara måtten då som gör att man fortsätter och försöker.
Att säga min viktminskning vore inte ens roligt då jag gått ner en del och gått upp 1 kg igen, så ja måtten räcker för idag.. Mamma bah: Det finns väl inget mer att ta av.. men hallå mr.fettförbrännare, det finns massor, det är bara att ta, du äter upp mig på fel ställen, gå neråt mot låren så hittar du massa fett att äta upp från mig..
 
Ska försöka kämpa ett litet tag till.. hur jävla svårt ska de va!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Du kanske går upp dels för att du tränar och då bygger du ju muskler? Sedan är ju alla kroppar olika och vissa kan inte förbränna allt fett utan det finns en gräns och då får man bygga muskler och sånt istället för att tighta till kroppen. :)

Svar: ja jo så är de ju.. :P tur att andra ser någon skillnad då eftersom man inte ser så mycket själv. :P
Elin Andersson

2013-02-04 @ 23:07:05
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

Det är ju sällan man själv ser skillnader, men andra ser dem mycket tydligare. :)

Svar: ja tydligen.. xD hehe
Elin Andersson

2013-02-04 @ 23:35:56
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0