piggelin?

Pigg tjej..
Började må skit dåligt efter skidskolan idag, fick ta ett snabbt avslut för att komma iväg därifrån. Jag hade haft ont i magen tidigare under dagen men det har jag ju ofta så tänkte att de går säkert över men mot slutet av skidskolan så började jag må jätte illa och känna mig yrslig.. Fick typ hålla i mig i en stolpe eller vad det var för allt vart suddigt, fick sånt här blodtrycksfall eller vad de kallas för, men när jag får det så brukar det vara lite snabbt inte så att jag verkligen ser jätte suddigt länge, var lite läskigt. Ursh mådde så dåligt så slutade med att jag kräktes i en soptunna, fräsch tjej men vafan skulle jag gjort då, det var de första bästa i min närhet och ville inte vara inne bland alla andra, tycker inte om att spy och inte att andra ska se det heller... Men iaf så började jag skaka som ett as efteråt och kände mig helt slut i kroppen vet inte riktigt vad det blev med mig..
Jag vågade inte köra hem ifall det skulle svartna för ögonen igen och eftersom jag kände yrsel åså så fick skjuts hem av Matildas mamma, verkligen snällt. :)
La mig i sängen med en filt+ film och sov ungefär till middagen så märktes att man inte va så pigg iaf för jag brukar ju aldrig lägga mig och sova på dagarna även om jag är trött.
Har verkligen inte tid att bli sjuk nu, har mycket jag behöver göra med plugget men jag har verkligen inte orkat plugga till seminariumet idag och har ångest att jag må dåligt eftersom jag hade velat tränat idag men det orkar jag verkligen inte.. får hoppas att jag känner mig bättre imorn, är ju avslut på skidskolan och vill ju säga hejdå till mina små barn och kunna berätta hur duktig de varit under hela skidskolan och kämpat på trots isande kallt väder... men men få se hur jag mår som sagt.
Skulle egentligen vara med Erika idag men blir väl sängen/soffan hela kvällen, tänkte iaf orka mig upp till soffan för att se på melodifestivalen. Mamma är och handla frukt och godis nu, så ikväll blir det fruktsallad och glass och lite godis, det får man äta om man är sjuk tycker jag.. också en sak som gör att det märks att jag är hängig, jag skulle inte vilja ha godis om jag va helt frisk för skulle få sån ångest men nu vill jag ha det och jag ska passa på medans jag tillåter mig själv och äta det.
Hoppas ni få en bra lördagkväll för det ska jag försöka ha trots att jag må lite dåligt. :)<3
 

Kommentarer
Postat av: Sara Get

Krya på dig!! :)

Svar: tack :)
Elin Andersson

2013-02-09 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0