Nöjd :)

Klarade gårdagens mål med att bränna minst 100 Cal, 5 km/46:38 min.
För några år sedan hade jag aldrig kunna drömma om den kondition som jag har nu, jag hade sämst kondition och kände mig död efter bara någon minuts springning. Jag avskydde när vi hade coopertest och andra springgrejer i skolan, jag var alltid en av de segaste då det gällde springning på gympan och gav upp alldeles för lätt då jag tyckte att det blev jobbigt.Jag kände mig så otroligt nöjd igår då jag sprang 5 km, gjorde 106 situps och 90 benböj och det som gör mig mest nöjd är då jag blickar tillbaka till den tid då jag verkligen hade jätte dålig kondis och kan känna hur enorm skillnad de är, vilken ork och energi jag har nu..Nu mera älskar jag att träna, jag tycker det är jätte kul och det är en sån härlig känsla, man ska kämpa och svettas!!!!! :)
Jag är grymt nöjd!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0