MNL DAG 25

Idag fick jag äntligen min sovmorgon som jag hade väntat i drygt en vecka på, det var underbart att få sova tills man vaknade och det kändes också bra och ställa sig på vågen imorse och se att man hade tappat 1,5 kg på bara 4 dagar(inte min totala viktminskning, men på de senaste dagarna). Jag kände att jag var värd en lite lyxigare frukost idag i form av yogurt och frukt(Yogurt med smak av sommarbär med banan och kiwi) Så otroligt mumsigt, älskar frukt!!
Körde ett morgonpass på springbandet i 30 minuter(Gång i rasktakt med lite vikter), tänkte köra 40 min men sedan ångrade jag mig och jag känner mig nog nöjd med 30 minuter så efteråt blev det en skön dusch med en liten kur av mitt specialshampo som jag berättat tidigare om.
Nu känner jag lugnet bara.. ligger på sängen och ta det lungt, känns inte helt fel. :)

Kommentarer
Postat av: Nita

Du har tappat ganska i vikt mycket på kort tid. :o Nu kan du väl inte ha så mycket kvar att tappa?

Svar: hahha nee, gick ju upp lite sen gick jag ner igen.. xD jorå vill ner några kilon till, ha ju inte gått ner så mycket. :O
Elin Andersson

2013-02-01 @ 14:38:00
URL: http://timetostop.blogg.se/
Postat av: Marlene

Precis Zenitha nu behöver hon inte tappa mera..

Svar: ha inte gått ner mycket alls ju.. :O
Elin Andersson

2013-02-01 @ 14:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0