måndag och ny kurs

Tjenixen!
Idag startade en ny kurs som handlar om kultur och kulturmöten som även några vfu-veckor kommer ingå i, känns som att denna kurs kommer att flyga förbi då jag kommer att spendera den mesta tiden utav kursen ute på förskolan, kommer vara maj då denna kurs är slut och efter maj går det riktigt fort och poff så har jag avklarat 2 år i högskolan, det känns bra. :D
Det känns som att jag nyss började skolan, jag minns första dagen i skolan så väl och hur spännande man tyckte att det skulle bli och nu har man snart avklarat 2 år, 4 terminer liksom.. Är ju snart pensionär om tiden ska gå såhär fort, hehe. ;P
Var iaf jätte skönt väder idag, soligt och varmt. Var fan varmare ute än vad de var inne och då äre illa, när halva klassen sitter med jackor inne och fryser så bör någon göra något åt att det ät kallt kanske, höj värmen för fan när det är vinter.. :O
 
Har iaf varit och tränat ikväll, thaiboxningen.. :P Var en jätte kul träning men var man inte öm i näsan innan så blev man ju. xD Jag som redan kände mig öm i näsan från i lördags då jag råka slå upp en flaska där så fick man sig nån smäll idag men de få man ta, kul iaf.. :P hehe.
 
Så nu har jag nyss ätit lite yogurt och ska inta sängen tänkte ja så jag orka med morgondagen. :)
Godnatt på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0