Klant

Hur lyckas man?
Jag kliver upp tidigare än vad jag brukar för att fixa med maten jag ska ha till lunch, ha packeterat de i påsar och fyllt vattenflaskan med vatten, jag hade gjort allt så noga och väl hela morgonen också kommer man på skolan och märker att man glömt både maten och vattnet, känns ju inte alls sjukt drygt.. Jag lagade mat speciellt för den här lunchen igår för åt de inte till middag för var inte hungrig då.. Så nu måste jag gå tidigare från föreläsningen för att gå hem och hämta maten/äta lunch hemma bara för att minnet försvann, känns lite jobbigt men det är tur att jag bor rätt så nära endå.
Börjar också fundera om de dragit ner värmen på skolan, sitter med dunjacka inomhus eftersom varenda hårstrå på kroppen reser sig utan, så sjukt kallt och jag är inte den enda som tycker de..:o fan dra upp värmen lite hig...
Aja nu är rasten snart slut så man lär väl ska lyssna snart igen då, redovisningar efter lunchen, känns drygt!! Men kommer kännas skönt och ha de gjort sen.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0