Kalasigt värre

18-års kalas i ord och bild. :)
Idag fyller my broder år, hela 18 så nu är han inte så liten längre. :P
Jag började bakandet förra helgen med att göra kakor och lite bullar så denna morgon startade jag med att baka ännu mer såklart.
Cupcakes och chokladbollar, musik dunkandes i hela huset, jag glad och småskuttandes, vågen visade bra resultat så kunde inte bli så mycket bättre morgon.
Smet/deg till frukost då min yogurt smakade äckligt, inte helt fel och starta dagen med kaksmet, tills man fick ont i magen iaf..
Efter lite smetätande och bakande så kände jag att det var dags för lite träning, speciellt då hela kvällen skulle bli en onyttig kväll med kalasande fika, godis och allt möjligt.. Kände för att ta ett svettigt pass på springbandet.
Men också lite rockring, känner att de blev en fin ställning de där.. xD
Sedan blev det lite fixfix, göra sig lite fin typ. ;P
Sedan blev det lite mat innan folket kom, blev en hel del då både släkten var här samt Victorias familj och då var inte ens alla här så kalasandet fortsätter imorn, hua vad jag ska va less på gosaker efter denna helg.. men det är bra de för då kanske jag inte kommer fuska på ett tag sen. :D
Det blev lite fika. =) Fanns en till tårta också men den kom inte med. ;P
Och paket blev det såklart, 14 st från mig, ett partykit och ett bakiskit, man är väl generös asså, men man fyller ju bara 18 en gång i livet. ;P
 
Nu efter denna dag så kan jag säga att jag känner mig som en flodhäst av allt tjockisätande, vet inte om jag vågar ställa mig på vågen imorn asså när jag blev så glad imorse av det jag fick se, men med min vana att kliva upp på vågen så kommer jag nog att göra de endå så se vi ju efter de hur hårt jag får träna inför kvällen. xD HAHAH för nog fan känner jag att jag vill bränna några kalorier imorn iaf efter denna dag. :P
Nu blir det snart sängen för att orka upp i tid imorn och fortsätta att skriva läsloggen(sista uppgiften jag har kvar inför inlämningen av kursportförljen på söndag). Massor jag måste hinna imorn känner jag så får nog kliva upp riktigt tidigt känns det som..
 
Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag. :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

sv; Jag som person orkar även om jag inte äter. Och jag tänkter bara possitivt med mer förbränning! :))

Svar: Ja jo så äre ju :P
Elin Andersson

2013-02-24 @ 17:26:00
URL: http://victoriabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0