Helgen !

Har haft lite tid och ork till att uppdatera i helgen så tänkte väl försöka berätta lite kort om den i både ord och bild.
Fredag :
Dagen var ganska lugn och skön,  drog och tränade på Etic vid halv 5 där jag även träffade på Erika, så det var ju trevligt att man fick lite sällskap. :) Drog sedan hem och åt lite mat och tog en skön dusch. :)
På kvällen tog jag det lugnt och snackade med några på skype och hade ett ritkigt roligt samtal där alla var lite övertrötta och garvade åt allt. Hahha ursh så vi skrattade åt fula klipp och annat, men det var skit kul så märkte knapt att jag inte gjorde så mycket på en fredagkväll.
 
Lördag:
Var tänkt att jag skulle ha en liten bakdag denna lördag men istället hängde jag med Mathilda och några och åkte skoter så det var jätte roligt. Dock så var leden riktigt guppig så det tog ju lite på kroppen, speciellt på ryggen då jag kände mig som en pensionär på hela söndagen, stel som fan och ont.. Men det kan de vara värt för en rolig dag i otroligt fint och härligt väder, var riktigt skönt att vara ute länge. Skoteråkning måste dessutom vara ett bra sätt att bränna kalorier på som man studsar runt på sadeln som en galning, men vi skrattade mest åt det. xD
På kvällen invigde jag pappas nya träningscykel, måste ju vänja in cykelrumpan då man hade lite ont från spinningen i fredags, haha. Senare blev det en liten biltrip med 2 knäppa folk, vet inte vad jag gav mig in på för nog fan blev man öronbedövad av deras otroligt "fina" musik iaf. xD Men det var trevligt endå.
Söndag:
Denna dag fick istället bli min bakdag då det var tänkt att jag skulle göra 2 sorters kakor och bullar men mamma hade redan tjuvstartat med ena kaksorten på lördagen så jag bakade endast 1 kaksort och bullar men det tog ju tid nog såklart. Ska fortsätta med födelsedagsbaket nästa helg då jag inte hann allting denna, sedan så finns de ju en del saker man vill ha färsk, t.ex. Cupcakes, de ska ju hellst vara nygjorda, inte så najs om jag skulle gjort de en vecka innan.
Efter bakningen så drog jag och mamma på Dollar en sväng och handlade några småsaker, tog även en sväng på Ica maxi eftersom vi skulle handla lite och jag kan säga att heminredningshörnan där nu asså, love it.. Pastellfärger och allt är så fint och najs, vill ha allt så hoppas det finns kvar då jag får nya pengar.
På kvällen drog jag på möte i backen med frilufs och var där typ hela kvällen så blev typ snabbt packa och boka tåg då jag kom hem innan jag skulle lägga mig typ.
 
Men det har varit en skön och bra helg och hoppas att eran ha det med.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0