godnatt :)

Blev lyxfrulle på Waynes idag, hade inge frukost hemma och kändes så onödigt att köpa nytt för 1 dag då jag skulle dra iväg i helgen liksom, så for ner på stan och satte mig och åt en toast och chillade lite, sjukt gott.
Blev sedan en sväng in på nå affärer innan jag begav mig ner mot tåget som skulle ta mig till Timrå. :P
Hittade en assnygg jacka, vill ha!!! men ha inte riktigt råd med den just nu då det är så mycket annat för tillfället. Måste kolla om den finns på hemsidan kanske.. :P
 
Var iaf as trött efter middagen, först har man sovit lite halvdåligt, kan ju inte ligga på ena sidan då jag har fetaste blåmärket så vaknade ju några gånger i natt, har även vaknat och somnat om fler dagar under veckan, konstigt..
Så tågresa på det då man blev jätte trött och seg så jag bestämde mig för att träna direkt då jag kom hem innan jag skulle bli ännu mer seg.
30 min cykling/ 14,29 km/ 152 cal( måste ha trampat på bra endå då jag hann cykla så långt),
20 min på springbandet( powerwalk)/ 1,60 km, 52 cal,
122 squats och 150 situps.
Efter det kände jag mig ganska nöjd. :)
 
Efter maten blev jag ännu segare och tröttare så skulle lätt kunnat somna där asså men istället blev det hockey ( Timrå- Färjestad) Som slutade med vinst åt Timrå. De spelade väldigt bra idag, arenan var sjukt livad och det var typ krig och domarjävlarna då som är så feg att det måste ta ut en av varje lag då de inte ens va bådas fel.. snacka om att vara feg och inte våga få skit på sig.. Men utvisningsbåset för färjestad var typ fullt ett tag, de fick sitta och trängas på där inne de. ;P HEHE men riktigt skönt med vinst iaf.
 
Nu ska jag ta och lägga mig så jag orkar med morgondagen, tänkte kliva upp i tid så jag hinner träna och packa ihop lite grejer innan jag drar till Härnösand för att hälsa på Nita och kissekatten lite. ;P Blir nog trevligt, som vanligt. :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Vi kommer ha roligt som vanligt. Hoppas bara att katten sköter sig och inte får något busanfall när vi ska sova. :)

Svar: hahha ja precis :P hehe
Elin Andersson

2013-03-01 @ 10:00:18
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0