FESTIS

Igår på dagen blev det ännu mer kalasande för Mathias så satt och tjocka tårta och va social med folket, skrev klart min sista uppgift och fixade inför kvällen som blev fest. Hade inte druckit något sedan nyår, ätit toast till middag så det märktes väl lite då man blev lite mer påverkad än vanligt. Duktigt de och inte dricka på 2 månader, blev ju bara extra roligt nu då. Kvällen började iaf med att mamma skjutsade bort mig och några till Mange, förade där i några timmar med roligt folk, sedan bar de iväg till stan för att fortsätta festen på Jacks och även en titt på studentkåren där. :P Kvällen var riktigt rolig och hände så mycket roligt, knäppt och stört så ja herregud..
Tro alla hade min mobil så var riktigt roligt och kolla igenom den idag då det var videosar och bilder i mängder, en hel del roliga smskonversationer och jadu min mobil va så poppis att jag t,o,m supit bort skyddsplastet och min diamantknapp, hur fan lyckas man? xD
Aja tänkte inte berätta allt som hände direkt, de vet jag inte ens om jag kan men slutade iaf med att jag sov hemma hos Ella, blev bjuden på god nattmat, nå kött och potatisklyftor, satt riktigt fint det sedan behövde jag bara lägga ner huvudet på kudden så sov jag så så trött och slut va jag. xD
 
Jag bruka typ ALDRIG bli bakis men idag ha jag haft ont i huvudet och känt mig lite snurrig, ursh och fy. Är helt blå hela armen och några röda märken också, vette fan vad jag gjort... Har ont vid halsen,ådrorna där typ, alldeles öm.  Åsså ha jag ont i näsan.. fast de vet jag iaf varför. xD Jag halkade/ramlade ute så jag slog upp jägerflaskan rätt på näsan, bra där. xD
Men ibland få man offra att man bli seg och må lite dåligt för att ha en riktigt rolig kväll, så grymt härligt gäng de där, man vet aldrig vad som händer och hittas på med dom där, så kul. :P Tack för igår hela gänget!! :P
 
Bjussar på en fin smskonversation, kan inte bjussa på nån bild för skulle bli alldeles för svårt att välja vilka jag ska bjuda på då alla är lika rolig. xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0