dagen :)

Kunde inte sova inatt, hade legat och sovit eller iaf legat ner hela dagen i stort sett så när jag väl skulle lägga mig på riktigt så blev jag pigg, slog därför på en barnfilm för att försöka somna men hjälpte inte så mycket men somnade tillslut iaf. Vaknade och hade fortfarande ont i magen så beslutade mig för att stanna hemma och vila upp mig idag, hade velat varit med på sista skidskolegången men men fick iaf åka dit senare och skriva på diplomet och dela ut de till mina duktiga skidskolebarn.
Det snöade utav helvete, bara vräkte ner och snöar fortfarande så än är inte våren påväg, tänkte bara säga de för er som längtar och tror att den ska komma nu snart, synd för er!! :)
 
Förutom att försöka kurera mig idag så har jag fixat mitt Cv så det är klart inför sommarjobbssöken så nu är det bara till att börja snart och hoppas att man få nått jobb.
Har ångest över att jag inte kunde träna nu i helgen men få ta igen det imorn för då måste jag ju träna. :)
Har väl säkert gått upp 3 kilo eller nått i helgen men är man sjuk så får man fuska och äta vad man vill så det tar jag isf..
Men men ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Måste också söka jobb. Har sökt 2. Tänkte ju söka på donken här men nu finns ju inte det kvar. XD

Svar: jag ha inte sökt nått än skulle söka på ikea men de hade de tagit bort nu trots att de stog sista dagen skulle vara idag, dåligt.. :O Ska söka lite till veckan tro ja. :)
Elin Andersson

2013-02-10 @ 19:02:25
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0