Torsdag!

Hallå hallå! Vad blåsigt det var idag, iallafall så blåser det lite i Gävle vet inte hur det ser ut i övriga Sverige!! 
Jag var faktiskt uppe rätt tidigt idag, klockan ringde vid typ halv 9 så då låg jag i sängen och kollade på julkalendern till typ 9 innan jag klev upp och gjorde någon fika!:) rätt mysig och skön morgon ändå och veta att jag inte kommer måsta plugga idag som typ varje annan dag!! 
Drog ner till gymmet runt 10 så var ute rätt tidigt också, kanske börjar bli pensionärsvarning? Närå men för att hinna med lite träning idag så behövde jag komma iväg tidigt, dock va de typ jag och alla pensionärer där, men det gjorde inte så mycket, skönt när det är lungt där tycker jag! 
Så ja tränade där i några timmar, sen drog jag och åt lite på donken, fyfan vad äckligt det var, ville typ kräkas efteråt men jag behövde ju ha nån mat innan tåget så va gö man inte då men nästa gg är jag nog fan hellre utan!
Ha köpt årets första julklapp idag, till vem säger jag inte och inte vad heller hihi ;D  men resten ska jag försöka hitta i London!:D 
Nu hoppade jag precis på tåget som ska ta mig tillbaka till Timrå, så hejdå Gävle ännu en gång och hej igen Timrå!:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0