Tbx till Gävle en sväng

idag är det i stort sätt pluggvila för mig då jag ska åka ner till Gävle en sväng idag.  :) 
De enda jag kommer kunna göra på plugget är att försöka leta upp ett referat som jag lycktas tappat bort och VILL/BEHÖVER ha! Det bli min tågsyssla och hitta jag det inte så blir jag besviken för det stog väldigt bra där jag hittat det..
Anledningen till att jag ska ner till Gävle igen är för att jag glömt en del viktiga saker, fick inte med mig allt hem för väskan var så jäkla tung, vägde typ 40 kg så mina axlar gick halft av.. Det kanske inte låter så tungt men tro mig det var det så min egen kroppsvikt att bära på det också. 
T.ex. så behöver jag en del böcker till mina uppgifter som blev kvar, jag VILL ha min kamera i London och jag kanske behöver mina vinterskor också om jag ska ta några promenader ute i snön! :P
Så jag åker dit idag och tillbaka imorn så blir bara en snabbvisit, tänkte ta en dejt med gymmet imorn också innan man åker tillbaka så inte mr.gym kommer sakna mig allt för mycket, eller bli allt för svartsjuk på Eilertz supergym. ;) hehe. 
Tänkte också ta en sväng på kåren idag och hjälpa till att tömma taccobuffén lite då det är buffétömning med trubadurer där idag. Låter som jag ska åka ner till Gävle bara för att äta men när tackade jag nej till taccos liksom, tjejen som skulle kunna äta det varje dag ungefär. ;) Haha ne men det ska bli kul, man få ju passa på när man är där och det är något trevligt liksom. ;P 
 
Ha en bra dag alla, godnatt tänkte jag säga men aa kram på er <3 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0