Går i ide, vi hörs närmre jul.

Duktigt ställde klockan på halv 8, kom upp kvart i 9.. trött tjej!! Vill sova är så jäkla trött och har sjukt ont i axlar, armar och rygg efter den tunga packningen igår, sjukt vad den vägde bly alltså!
Nu har jag iaf lämnat Gävle för i år, avslutade det på ett bra sätt med lunch/fika med Julia och Elin på Waynes, både gott och mysigt. =)
trots att jag kom hem vid middagstid igår så har jag redan hunnit med en liten BIrstatripp, snabba puckar här, hann typ bara hem och äta och fara in dit en sväng, men de var trevligt. ;P
 
Men nu är det såhär att det jag egentligen skulle in och skriva här var att jag går i ide nu ett tag.. Jag MÅSTE bli klar med så mycket plugg som möjligt innan jag åker till London och det är väldigt snart så ja hej och hå kämpa på säger jag och går in pluggvärlden.. ursh och fy!!!  Får se om man överlever för pepp är man då fan inte.. 

Men ja!! Vi hörs när jag är klar med plugget som sagt, BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0