typisk söndag

Idag är det plugg och tvättdag som stå på schemat, en typisk söndag med andra ord.
Gick inte så bra med plugget igår, blev en hel dag på stan med Lina och Gabbe med lunch och lite shopping, var riktigt trevligt. Kom hem med 1 par snygga shorts också som jag kanske kan fixa fram en bild på lite senare. =D
Var tänkt att jag skulle plugga på kvällen då istället men hittade ju inget bra i böckerna alls så gav tillslut upp så ja nu måste jag plugga gärnet idag för att bli klar. Vill hellst bli klar idag så jag kan träna imornkväll, annars måste jag skippa ännu en Tb-träning eftersom jag måste få in den klar imorn.
 
Nu har jag nyss slagit igång första maskinen, har så mycket kläder som behövs tvättas nu och är fortfarande bara 1 maskin som funkar så får väl se hur mycket jag hinner tvätta idag. Håller iaf på att steka lite köttbullar som ska få bli min lunch idag så jag orkar kolla i böckerna i några timmar. :)

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0