köttbullstorsdag

Knepigt.. från att inte gilla rödbetssallad alls till att knapt kunna äta köttbullar utan det. ;P
Detta blev dagens middag då jag kom hem från förskolan efter stängning, snabbt och enkelt och göra, så det passar perfekt sånna dagar då man vill ha mat snabbt och helt ärligt så är de här mycket godare än att äta köttbullar med typ mackaroner,potatis eller mos, kan inte känna någon frästning alls till de maträtterna.
 
Annars idag så har det varit en bra dag, solen har varit uppe och lyst på och vi har varit ute en hel del.
Jag fick dagens träningspass genom att vara delaktig i en tjuv och polislek som började med jagis runt hela gården, det blev lite varmt efter stund. mitt ena örhänge slets ut och jag blev rätt blöt efter att ha blivit nerbrottad av poliserna men det är så det ska vara för de var verkligen jätte roligt. :D
 
Nu är det dags att plocka undan mina skydd och boxningsprylar sedan träningen igår och börja packa inför tågresan hem till Timrå imorn, eller packa inför fjälls skulle jag säga som jag åker till på söndag, ska bli otroligt skönt och få komma iväg lite. :)
Ha en fortsatt bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0