inte tid att bli sjuk!!!

Har gått och blivit lite sjukis. Började med att jag fick as ont i halsen så gör ont när jag sväljer och allt sen igår hade jag ont i huvudet, kände mig lite yr och frusen, så då visade det sig att jag hade feber.
Kunde inte sova pga av att halsen gjorde ont, de gjorde ont och bara andas och kändes som det inte funkade och andas tillräckligt + att jag va varm och svettades så jag låg vaken och vred och vände på mig fram till klockan 05:00. Klockan 06:50 ringde klockan för att ta tempen och göra sig klar för förskolan så det blev inte mycket sömn där men visade sig att jag inte hade feber på morgonen iaf och jag vill hellst slippa missa fler dagar på praktiken så jag ska behöva ta igen ännu mer än vad jag redan behöver så jag tog med mina vänner zyx och alvedon och kämpade mig igenom veckans längsta dag trots att jag inte kände mig så pigg.
Dock så känner min mage av då det är nån bakterie som lurar i kroppen så den ha ju inte direkt varit smärtfri heller, uppblåst som en flodhäst, ont och massa.. :/
 
Hade längtat i flera veckor efter kycklingsallad och nu när jag väl gjort de så kände jag mig inte alls något frestad av att se den maten så det märks att man inte är så kry då man börja äckla sig på mat som man vet att man längtat efter.. men jag ville inte ha gjort maten i onödan heller så tvingade i mig det bara för att det var jobbigt och hacka alla grönsaker.. :O
 
Jag va jätte pepp på träningen denna vecka men men.. är väl bäst man ta de lungt då.. :(
men men få berätta mer om lite roliga grejer som hänt en annan dag då jag orka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0