Åre del 2 ( Tännforsen)

Underbara fjällvärld, vad fin du är!
 
Hälsade på tännforsen lite under min tid i Åre, är så fint där och tror jag har bilder från vattenfallet både från sommar då vattnet rinner för fullt, vår då det endast är snö på sidorna och kanske längst ner och nu då de mesta var alldeles fruset och fullt av istappar, häftigt när man kan se skillnader och ja de är lika fint vilken årstid som hellst.
Bilderna är inte redigerade och därför är några lite överexponerade och dåliga men jag ville endå bjuda på de för att visa hur det ser ut så ni får stå ut med att bilderna är lite halvtaskig.
 
Skulle gärna vilja gå in i igloon någon gång, men den var stängd nu. Det har tydligen varit både konserter och bröllop där inne så det ska vara jätte stort trots att den ser ganska liten ut till utsida

Kommentarer
Postat av: Erika

Gud vad härligt det ser ut som du har haft! Du måste berätta om skärmflygningen också, spännande :D <3

Svar: Ja hade det jätte mysigt. :D Ja de ska jag göra!! :D Vi få se till och ses nått snart. :)
Elin Andersson

2013-04-17 @ 22:00:52
URL: http://erikahahah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0