tjockishelgen är över..

Tillbaka till verkligheten igen då det gäller att vara nyttig och hälsosam.
Jag har nu under hela helgen fått ätit vad jag vill och tjockat på så nu kanske jag har kicken för att klara mig några dagar till utan sockersug.
Dock så hade jag velat kört bara proteindag idag men problemet är att jag kommer få fuska till lunch för jag har ingen färdiggjord matlåda idag, inte bra, men isf få jag väl offra mig till lunchen och äta riktigt resten av dagen.
Jag tänker inte redovisa några vikter denna vecka just för att jag inte vågat ställa mig på vågen efter denna festliga helg så det kommer nästa vecka istället så bli kanske mer spännande och vänta yttligare en vecka för att se om det blivit något framsteg i vikten.
 
Igår kväll fick jag besök av Julia så då spelade vi bingolotto där man som vanligt bara var nära på, varför kan aldrig rätt nummer komma då man sitter med ett ifrån? Vann iaf en tia på nå smsbingo på sidan om, wooow ;)..
Sedan blev det Xfactor med lite choklad och bullar så jag undrar hur mycket jag kommer frestas av att inte få ta av chokladen som blev kvar, jag är inte sugen just nu men senare idag lär ju fingrarna klia på mig så kanske ska gömma undan den skålen isf.
 
Men nu ska jag snart ut i regnet och trampa till skolan, känner att jag hade velat legat kvar i sängen några timmar till men jag är ledig imorn så bli väl lite sovmorgon då istället då.. :)
 
VI hörs senare gott folk. ;P

Kommentarer
Postat av: nita

Göm chokladen! Jag brukar gömma godis och glömmer bort det, hittar det sen efter typ 1 vecka. Haha! Fast har jag typ choklad hemma så är jag inte sugen på det, haha! :)

Svar: Ja just nu ser jag de inte för de stå bakom datorn men är jag på andra sidan så ser jag de.. Ha inte blivit så sugen ÄN som tur är.. :P
Elin Andersson

2012-09-17 @ 09:12:54
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Håll ut! :D Du får ha typ 1 tjockisdag i veckan eller varannan vecka, eller något sånt.

Svar: ja asså jag är inte lika noga under helgerna, men kommer ju inte tjocka som denna helg direkt men något litet kanske inte gör något.. :P
Elin Andersson

2012-09-17 @ 16:54:15
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0