tips tips tips!!!

Måste göra något åt mitt hår snart känner jag, både klippa och färga men jag vet säriöst inte HUR jag vill fixa det, jag vet bara att jag vill och att det behövs.
Just nu är mitt hår lite mellanbrun med lite mer guldbrun/ljusare ner mot topparna.. de roliga är att jag inte har färgat det så utan de måste ha blekts i sommar. ;P
Jag vill göra något annorlunda, lite häftigt men inte allt för vågat bara..
 
Snälla hjälp mig och ge tips på fähur jag kan fixa mitt hår, hällst tips med färger. :D
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Rödbrunt

Svar: Ja de är ju en variant och en fin färg. :)
Elin Andersson

2012-09-26 @ 21:46:56
URL: http://silverlie.tumblr.com
Postat av: nita

Har du inte löshår som du kan försöka passa in färgen med? :)
Nej! Raka av håret! Då slipper du färga. XD

Svar: du de vart så risigt( skit kvalitet), va inte alls lika bra som mitt blonda så de ha jag slängt in i en låda i Timrå.. Men jag är inte sugen på löshår nu heller då de sliter så mycket. =(Hahaha hua skulle aldrig i hela mitt liv raka av håret. :P
Elin Andersson

2012-09-26 @ 22:19:38
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0