söndagsshopp ;P

Halloj!
Idag blev det en dag på stan med Elin, en till Elin med samma coola namn som mig. :D
Hittade massa fint som man blev sugen på men eftersom min hyra inte har dragits konstigt nog så vågar jag inte köpa så mycket.. Blev iaf lunch på subway och en väska som fick följa med mig hem. :)
Hade spanat in en väska ett tag nu men har haft svårt och bestämma mig om jag skulle ha en brun eller svart eftersom båda är fint, men det blev iaf en svart eftersom det passar till mest. Ville ha en hyfsat stor väska så man får plats med mycket och nu hade de en fin med 100 kr rabatt så man måste ju passa på. :)
 
Sen jag kom hem så har jag bokat träningspass mån,tis och ons och försökt att göra ett matschema över veckan, så det är ju bra, tror det blir lättare att äta bra om jag bestämt innan vad jag ska äta.
 
Nu blire chill framför tvn :) Hare bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0