plugg hela dagen lång...

Böcker, papper överallt,
plugg bara plugg hela dagen lång.
Böcker de regnar ner, plugget går upp och ner,
plugg, bara plugg hela dagen lång.
 
Skulle föreställa en egen variant på låten "imse vimse spindel wooow", tycker att det stämde in till min bild och vad jag sysslar med just nu.
Det märks att man har haft sommarlov och tagit lite ledighet från plugg för det är svårt att hitta motivationen och orken till att sätta igång och plugga igen.
Aja har suttit några timmar nu och skrivit/ kollat i böcker så jag tror att de får räcka för idag eller för ett par timmar iaf, orkar inge mer just nu.
Jag önskar att man kunde trolla så att allt var klart på en grisblink, eller att man var en riktig nörd och älskade att läsa böcker, skriva och sånt, men så lätt ska det inte vara eller..
 
 

Kommentarer
Postat av: nita

Jag älskar att läsa böcker och kan läsa en hel dag men kurslitteraturen vill jag inte ens ta i..

Svar: Jag ha perioder då jag kan tycka de är kul och läsa, så de bli ofta at jag börja på en bok sen lägger ifårn mig den för att jag inte orka läsa mer. :P
Elin Andersson

2012-09-27 @ 19:31:12
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0