planering

Har rätt mycket att göra idag så planerna ser ut såhär :
 
- 10:30 ska jag till vårdcentralen, vet inte hur lång tid det kommer att ta.
-  Om jag hinner så ska jag förbi kåren och köpa förköp tills kårkvällen på fredag( hoppas att jag hinner det.)
- Ska skriva loggbok till gårdagens bildlektion eftersom jag inte hann göra det igår.
- Plugg på tentan( det kommer att ta längst tid utav dagen)
-  Städa, ska försöka ta orken och tiden till det iaf för det behövs.
- Diska
- 18:00 Dans
- Friskis ha klubbdag på intersport mellan kl 18- 21 så alla medlemmar har 15% rabbatt på alla varor så om jag orkar efter dansen så tror jag att jag ska kika förbi där och se om det är något jag behöver.
- Sen ska jag slappa och sova!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0