NU FÅRE VARA NOG!!!

Godmorgon! :)

Inte alla som sitter som jag och äter chips och dipp till frukost, ska väl göra något mer riktigt snart istället men anledningen är till att under nollningen så har man samlat på sig lite chips och godis här hemma som det finns ganska mycket kvar av och jag vill ha bort det, men jag kan inte slänga det för då slösar man pengar och jag kan inte gömma det bara så jag slipper se det för jag vet att jag kommer småäta där då och anledningen till att jag vill ha bort det är för att nu får det vara nog, det har blivit så sjukt mycket onyttigt under nollningen så jag både ser och känner mig gravid nu.. och nej jag skämtar inte, tänk er alkohol nästan varje dag i två veckor, fet mat för att man inte hunnit göra något och har oftast köpt mat ute, nattkorvar eller som en del har ätit pizzor om nätterna, de sätter sina spår tillslut, jag har inte märkt så mycket skillnad på min kropp förän nu de sista dagarna då jag måste svällt som en jävla ballong under natten.. :O

Asså skulle jag gå runt på barnavdelningen på t.ex Hm så skulle nog nån tro att jag väntar ett barn iaf.. ursh det är hemskt, sen vet ju inte jag hur mycket andra tänker och ser kring det, men jag själv ser och stör mig på det och vill få tillbaka min kropp jag tidigare haft, så från och med imorgon ska det bli ändring på det här, ska kriga med Mr. nollning för hans resultat på mig, ska starta ett litet nytt liv skulle man kunna säga...

Idag är min sista dag på ett tag och antingen äta upp allt tjockt som finns i lägenheten eller se till att det kommer ur min syn iaf och imorgon, måndagen 3/9-12 så blir det andra bullar..

Mina mål är :

 -Äta bättre, lite nyttigare med andra ord.

- Träna hårt och mycket.

- Inge mera alkohol på ett tag framöver, med undantag då jag fyller år.

- Slutligen gå ner de kilon jag nu gått upp och få tillbaka min normala kropp.

 

För att jag själv ska bli mer peppad och motiverad på det här så kommer jag försöka skriva om hur det går och liknande, och självklart så får ni, mina läsare jätte gärna peppa mig så jag klarar det här för det här är svårt och jag hoppas att jag ska kunna klara det utan att ge upp.

Önska mig lycka till!!!


Kommentarer
Postat av: Silver

Jag är på! Nu är det dags att sluta med att bli spritfet. Fast att inte dricka på ett tag det gick i stöpet dock, kryssning i veckan och sedan inflyttningsfester och födelsedagsfester. Kroppen blir slut.

Svar: Men det låter bra, då kan vi vara två som peppar varann iaf. ;P Åh vad roligt med kryssning åså :D ja jag fyller ju snart år jag med men man få typ försöka äta bra åså emellan fest så lönar det sig kanske lite ;D
Elin Andersson

2012-09-02 @ 11:34:34
URL: http://silversixten.blogg.se
Postat av: nita

Jag vet att du klarar det! Jag ska också sluta äta sånt men det är mest för att jag mår dåligt (dagen efter) av chips.. :o Men det är ju så gott!

Svar: Jag ska försöka iaf, eller jag måste klara det!! :)ja det är ju så himla gott tyvärr, om det endå kunde vara nyttigt. ;P Men håller med dig om att må dåligt dagen efter, de brukar jag också göra ibland, eller min mage gör. :/
Elin Andersson

2012-09-02 @ 12:06:26
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: Marlene Andersson

Klart att du fixar det , du har ju klarat det förr så kämpa nu....Kram

Svar: Ja jag måste fixa det, lär väl halft döda någon av sockersug men tänker inte acceptera att se ut som ett chipssvullo.. :O
Elin Andersson

2012-09-02 @ 12:14:55
Postat av: nita

Min mage kraschar dagen efter så. Hahah! Blir morötter och dipp i framtiden. :D We can do it! :D

Svar: ja samma här, fast min mage kraschar för minsta lilla ochs väller som en ballong.. Ja men morötter och dipp är gott, så kan vi variera med fruktsallad, också nyttigt och gott!! :D
Elin Andersson

2012-09-02 @ 21:51:01
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0