mycket röra på sig ;P

Var ner och tränade medel jympa idag, rätt skönt och fått träning gjord på dagen så kan man ta det lungt på kvällen. Hittade en najs väst när jag var på stan idag och eftersom det var lite blåsigt och kallt ute så tyckte jag att det var ett bra läge att köpa den nu. :)
Cyklade hem och åt lite lunch innan jag drog ut på en timmes promenad med Elin, så idag har jag rört mig typ hela dagen vilket känns skönt.

Dagens lunch bestog av köttbullar och guacemole, förstår att ni blir sjukt frästade av denna otroligt roliga mat asså. ;) Ni måste ju bli sjukt avis asså, det är ju såå gooottt.. eller hur var det.. ;P
Nu är jag trött så ska vila lite innan jag ska göra någon mat igen, tro vad jag ska hitta på för "kul" nudå.. :P
 

Kommentarer
Postat av: Elin

:O men snygg väst! Att jag inte sa det när vi gick då! ;) vart köpte du den? :)

Svar: Heheh tack ;D Jag köpte den på Hm. :)
Elin Andersson

2012-09-19 @ 15:40:26
URL: http://ejlinandersson.blogg.se
Postat av: Marlene

Vilken snygg väst...

Svar: Tack :)
Elin Andersson

2012-09-19 @ 15:46:33
Postat av: nita

Jag har en väst i gammelrosa som jag hade då jag var mycket mindre, kan typ ha den fortfarande. XD Fast snyggare med svart. :D

Svar: Najs, säkert fin :) Jag hade en i turkos när jag va mindre men den tro jag inte finns kvar. :P Kände att svart passar till det mesta också så då behöver jag inte anpassa färgerna på kläderna då jag vill ha den på mig. :)
Elin Andersson

2012-09-19 @ 16:24:51
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0