Mumma!!

Eftersom jag vaknade tidigt idag så hade jag inget och göra på flera timmar.. Beslutade mig för att ta bussen ner till stan och äta god mat på Waynes, deras super goda toast med ost och skinka, sallad och road Island till, inte direkt vad min diet säger att jag få äta idag men jag tyckte jag var värd de och sen så var det ett bra tidsfördriv också.:)

Nu är jag mätt i magen och ha precis kommit ner på stationen, solen lyser på så nu ha det blivit ganska varmt jämfört med hur det kändes när jag gick ifrån lägenheten.:)
Tåget går 12:03 men är redan på plats, dock så är tåget låst vilket är synd för hade gärna klivit på en halvtimme innan och tagit en bra plats men de kanske öppna lite tidigare vilket fall.:)

Skriver kanske något mer när jag kommer fram om jag orkar och känner att det finns tid. Kramis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0