morgoninlägg ;P

Godmorgon!
Här är man uppe med tuppen som vanligt, har precis tryckt i mig en skål havregrynsgröt så man ska orka med dagens planeringar. Har slagit på lite skön musik så man kan chilla lite medans man smälter frukosten, känner mig lite stel idag, har träningsverk i axlar, armar, vader och ben, axlarna tror jag är från boxningen i förrgår, armarna från mördarövningen vi gör på uppvärmningen på dansen, den övningen är plågsam för det gör fan ont i armar och nacke av att göra den så pass länge så jag hoppas det är värt det, att man får snygga armar sen. sedan ben och vader är såklart ifrån dansen, glömde stretcha ut vaderna efteråt vilket är jätte viktigt för är tydligen lätt hänt att man kan få benhinneinflammation och de vill jag gärna inte ha.. :O Hoppas att mina ben är snälla nog och inte ge mig det. :P
 
Iaf så ser mina planer ut såhär idag:
- slänga in lite tvätt nere i tvättstugan
- medans de tvättas så ska jag fortsätta städningen av lägenheten och hoppas att jag hinner klart på typ den timmen.
- Hänga tvätten och torktummla..
-Medans de torka ska jag försöka plugga lite
- Åka och handla med Elin och Julia
- Hem till Elin och fixa sig innan fler folk kommer.
 - Taccomys med fint folk
- kåren!
 
Känns som att det kommer bli en rolig och trevlig kväll. :)
Aja nu ska jag trotsa mitt magont och illamående som jag fick efter gröten och klä på mig och gå ner till da tvättzchtuugaH( tvättstugan).
 
Bjuder på en bild från ett fint ställe. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0