mini pensionär

Hallå där!!
Idag for jag tillbaka till Gävle så har suttit på ett tåg nästan hela dagen och ja idag fick man åka tåg som tur var.
Var lite halvtrött efter resan och alla trappor upp med resväskan till lägenheten så fick bli ett lugnt träningspass idag, eller ja lugnt mot hur jag brukar träna iaf.
 
Dagens träningspass:
- Vattenjympa
 
Det var typ jag och massa tanter som var där, kanske borde ta och förtidspensionera mig eftersom jag håller på med pensionärssysslor, bingo, korsord, vattenjympa och sånna saker.. xD Ne men jag tycker att det är skönt att träna i vatten, man blir lätt i kroppen och vattenjympa är faktiskt ganska roligt.
 
Nu sitter jag och lyssnar på lite musik, ser på tv och dricker en kopp te, ganska skönt faktiskt. :)
Imorgon är det första lektionen i Drama och jag hoppas att det ska bli roligt så man orkar vara på skolan hela dagen.. ;P

Ha en bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: nita

Vattenjympa är skoj! Måste kolla om dom har det i Härnösand, annars får jag väl bara köra på vanlig längdsim. :D

Svar: Jaa vanlig simning är ju roligt de med och effektift då det är en träning som tar på hela kroppen. :) Vet inte om du såg de mamma hade komenterat åt dig men du kan ju annars åka till timrå på torsdagar för där ha de vattengympa. :)
Elin Andersson

2012-09-10 @ 21:43:54
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: marlene andersson

I Timrå har de vattengympa på torsdagar med start den 20/9 .. Du får ta bussen ner Zenita...

Svar: vad kostar de och gå på den? :)
Elin Andersson

2012-09-11 @ 11:40:46
Postat av: Zenitha Nordqvist

Jajo, men kostar typ 100kr för mig tur och retur till Timrå. Blir ganska dyrt då. :-( blev typ 30kr dyrare då jag bytte till ungdom, konstigt nog.

Svar: ja jo de är sant, buss är dyrt =( hur kunde de bli dyrare eller var du barn innan?? :P
Elin Andersson

2012-09-11 @ 22:34:07
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: nita

Ja, åkte som barn innan jag fyllde 20, men det ska ju inte bli så mycket dyrare kan jag tycka. :(

2012-09-13 @ 08:58:08
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0