långvarig dag...

Igår var det möte med frilufsfrämjandet på bowlinghallen så var först 1 timmes bowling sedan fika och möte inne i konferansrummet, var ganska trevligt.
Därefter blev det hem och packa klart väskorna och gå bort till grannen som var min chaffis till Gävle, fick åka lastbil för typ första gången i mitt liv, kom fram ganska sent så idag är man väl lite små trött men var väl samtidigt bättre än att åka super tidigt tåg på morgonen istället, sedan fick man ju någon och prata med.
 
Dock så är man väl lite less nu för skolan blev ju inte direkt långvarig, hela klassen väntade typ en timme och läraren kom inte så vi ringde kursansvarige så fick hon försöka få tag i henne men hon ha inte på telefonen eller nått så man få hoppas att det inte har hänt något, typ att hon krockat på väg till skolan eller så..
Ne så jag drog hem, eller ja de gjorde väl de flesta, kände att jag får mer gjort om jag går hem och börja plugga lite istället för att sitta och leka på skolan, men är lite små less just för att jag är ledig på riktigt imorn och hade jag vetat igår att de inte skulle bli något idag så hade jag kunna varit hemma i Timrå tills på tisdag och kanske sluppit åkt sent igår kväll..
 
Aja inte mycket och göra åt nu, får trösta mig med choklad, har typ inte hunnit handla så har typ bara massa onyttigt hemma så får väl bli en onyttig dag idag då och vara mer seriös resetn av veckan.
Ska försöka plugga lite till tentan tänkte jag, packa upp resväskan och kolla tider då jag har tid för ett styrelsemöte så ja vi få se hur mycket jag orkar och hinner med.
 
Hörs senare gott folk. :P

Kommentarer
Postat av: nita

Du måste kolla när du har tid för en sväng till BodaBorg! :D

Svar: jarå, men annars kan jag säkert anpassa mig om ni hittar en dga och tid som alla kan. :D Jag kan iaf inte nästa helg! =)
Elin Andersson

2012-09-25 @ 19:07:48
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Kan inte heller nästa helg för då har vi massor med kåren. XD

Svar: Ja jag ska på Ladies night då :D men jag ha höstlov v.44, du med kanske? annars kommr jag vara i timrå hela v.43 också så vi kanske skulle kunna ta de nått då men vill ni ha de tidigare så gå de nog att fixa isf :P
Elin Andersson

2012-09-26 @ 18:46:35
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0