längtar!!

Ikväll har jag promenixat med Julia och snackat massa, mycket trevligt måste jag säga. :)
När jag kom hem så gick en lampa sönder och då har jag nyss lagat en i badrummet och nu gick den stora lampan i stora rummet sönder, typiskt!! Tur att jag har en lampa brevid soffan tillsvidare. Imorse gick förövrigt ett handtag till en av skåpluckorna i köket sönder också så vet inte om jag använt våld för att öppna skåpet eller om de är ett skitskåp helt enkelt.. får ta itu med de en annan dag också för de orkar jag inte idag.

Annars ikväll har jag beställt hem en sångbok, bokat tåg och klickat hem en ukulele så snart ha ni nästa ukuleletrubadur ;) haha.. Juste har ju fixat en partylista också på spotify, eller börjat iaf.. :)

Ja och imorgon blir man stor flicka, då fyller man tydligen år också, och med tydligen så menar jag att det känns inte som att jag fyller år direkt men får hoppas att dagen kommer att vara bra och att helgen kommer att bli awsome!!!! =) Och i helgen får jag äta gosaker och jag LÄNGTAR!!!! jag längtar efter att trycka i mig chips och kakor och choklad och allt, ska verkligen passa på i helgen då jag fyller år och FÅR äta onyttigt.. :D WOHOOO!!
 
Aja nu blir det strax sängen, godnatt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0