konstig granne...

Nu vet jag vem det var som skickat in en lapp och tyckt att jag stört fast än jag varit så tyst..
Den personen plingade på min dörr nu och berättade att klockan två i natt hade det stängts skåpluckor och låtit som att jag var i köket eller något och jag bah: Öh då sov jag för jag har även om jag varit ledig lagt mig jätte tidigt för att jag varit trött eller känt att det är onödigt att sitta uppe om jag inte ha något att göra endå.
Ja så nu kanske han fattar att det är jävligt lyhört här och att det kan höras från någon annan lägenhet eller kanske t,o,m de under.. Annars är det spöken som varit i köket isf.. Kanske han inte anklagar en viss person nästa gång!!
Jag har iaf inte hört nånting under natten fast jag vaknar inte ens om det är storm ute som en del bruka göra.. :P
 
 
Skaffa öronproppar om ljudet nu stör dig.. eller flytta till ett pensionärs hem där det kanske är ännu lugnare..

Kommentarer
Postat av: nita

Snällt att bara anklaga dig sådär utan att vara riktigt sker för det kan ju inte människan ha vare eftersom det inte var du!

Svar: ne precis.. konstig människa!!
Elin Andersson

2012-09-19 @ 18:29:37
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0