kämpa!!

 
Dagens träningspass:
- Core 1h
- Boxning 1h
 
Dagens träning var hårt och det känns i mina lår att det tagit där så jag hoppas inte att jag kommer ha världens träningsverk imorgon så man knapt kan gå eller så då blir det jobbigt för mig och dansa.
Corepass brukar ju rikta in sig på mage och rygg men tyckte att de blivit sämre att fokusera på magen åså, var ju massa andra rörelser som jag inte alls tyckte kändes något, så det har absolut varit bättre förr eller så tycker jag att det är lite tråkigt eftersom jag har ett riktigt bra corepass jag varit på innan att jämföra med.
Men efter en halvtimmes vila så kördes det på igen med boxning vilket var ett grymt jobbigt pass, jag ville bara skrika av trötthet, men jag gav inte upp jag kämpade på tills hela kroppen var helt lam.. ;P
 
Men dagens träning var iaf värt varenda liten smärta, blir lite lugnare i helgen skulle jag tro. :)
Nu sitter jag i morgonrocken och har precis tryckt i mig en skål yogurt och ägg, så snart blir det sängen eftersom man ska upp tidigt imorgon, tror det blir lite korsord innan man somnar kanske. ;P
 
Godnatt på er ! :)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad duktig du är ,

Svar: tack =)
Elin Andersson

2012-09-05 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0