Död!

Min dator är död, död på batteri och när man väl behöver sin otroligt behändiga laddare så befinner den sig i Timrå.. Lämnade min dator en sväng till en på gatan för att han skulle kolla en sak, tydligen så glömde han lägga i min laddare i väskan och jag var väl dum och inte kollade igenom väskan då jag fick tillbaka den men jag trodde seriöst att allt skulle va i.
Så ja.. Efter lunchtid igår så blev de ingen dator nå mer och jag fick först panik, kan typ inte vara utan min dator för är beroende av den till flera anledningar, jag behöver min dator till plugg för ta dubbelt så lång tid och skriva på papper men man får väl offra sig tills min laddare finns på plats och kan återuppliva min bebis.
Mamma har iaf skickat den med posten så hoppas att den kommer fort!!!

Så vad ha jag då gjort de här två dagarna när jag inte kunnat använda min kära dator..?
Jo jag va och lunchade med Ingela på waynes igår och kollade igenom lite uppgifter och annat kring skolan, var trevligt och komma ut och prata lite när det inte blev någon skola under dagen.
På kvällen blev det tv och tv och rota i kylen som är ett tecken på lite och göra.. Ha jag tråkigt så blir jag sugen på saker och rotar i skafferiet och kylen, få skärpas lite med de men de bli bättre då jag få igång min dator igen..
Idag ha jag försökt plugga lite, tagit en promenad och varit bort på förskolan och lånat två sångböcker.. Annars är jag trött och seg så har typ ingen ork att göra något alls, borde plugga mer men det ska jag inte göra för förstå endå inget om jag läser när jag är super trött, orka inte laga mat och är inte sugen på köpmat så vet inte vad jag ska äta då.. Och är jätte sugen på allt med socker och allt som är onyttigt så kanske håller på bli sjuk eftersom jag känner mig så trätt och hängig.. Blir ofta sugen på saker då också.. Hoppas inte de för ha inte tid att vara sjuk...

Vill ha min laddare till datorn!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0