dag 1 :)

Dag ett av "my new healthy life" har startat och hittils har det gått ganska bra även om det bara pågått i några fåtal timmar än så länge, lär väl döda någon för socker om några timmar eller om någon dag.
 
Som tur var så höll skolan inte på så länge idag, vi har eget arbete i grupp där vi ska göra ett fältstudiearbete om kultur, så idag var våran uppgift att planera och komma på frågor som vi ska ställa till chefen på kulturskolan imorgon och eftersom vi var flitiga och jobbade på bra så tog det inte så mycket längre tid än en timme så fick vi gå hem. Jag tror att det är lättare att inte fuska med massa onyttigt och jag är hemma och kan laga till bra mat än om jag har en super lång dag i skolan, kanske är lätt hänt att man råkar fuska då, men NEJ den gropen ska jag inte falla i..
Så nu till lunch gjorde jag omelett med skinka och lök och den blev väl helt okej, bytte ut mjölk mot vatten för att vara lite nyttigare och den blir ganska fluffig och så iaf så tycker inte mjölken har så stor betydelse när man gör omelett.
Nu sitter jag och funderar över dagens träning, tanken är att jag ska på spinning vid klockan 16:00, men jag vet inte vad jag ska göra nu innan så funderar på om jag kanske ska dra ner på gymmet istället och träna på det sättet, eller om jag både ska gymma och spinning men jag är även sugen på att dra och simma så funderar på att kolla upp vad det kostar med bad på fjärran.. Velig tjej asså..
 
Lär ju uppdatera med något trevligt sen, ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0