ååh såå sugen...

Dumma reklamer som endast ska visa upp gosaker just nu, chips, choklad och massa annat mumsigt, på facebook/blogg/ instagram lägger alla upp bilder på nybakta kakor och andra desserter.. och just nu ikväll är jag grymt sugen på något sånt, jag är både hungrig och sugen, har låtit bli mina choklader jag har i godisskålen, de har seriöst stått framme på bordet sedan i söndags och jag ha inte ens varit nära på ta en så jag känner mig duktig men ska alla reklamer komma upp så kommer jag snart att göra det, vilket jag egentligen inte vill.
 
Sen är jag lite småhungrig och vet inte vad jag ska ta för ha endast lite yogurt kvar och ta jag de nu så ha jag ingen frukost imorn och det är ju inge bra, orkar inte direkt laga mat heller de känns ju väldans onödigt klockan 7. :P
 
Har typ tuggat tuggimmi hela dagen för att få någon söt smak mellan måltiderna men börja bli less på den smaken nu, vill ha nått annat..Aja få se hur jag löser det här och om reklamerna vill vara snälla mot mig...

Kommentarer
Postat av: nita

Bästa är ju att äta något så du blir mätt och inte småsugen.
Jag skulle vilja ha ett recept på sjukt nyttiga kakor för har lust att baka. :)

Svar: Ja slutade med att jag tog en pajbit, hellre fuska lite med de än att ta chokladen.. :PJa men de skulle jag också vilja ha, är också baksugen. :D
Elin Andersson

2012-09-19 @ 19:46:20
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0