1 vecka!!

1 Vecka avklarad av mitt nyttiga liv och det känns faktiskt rätt bra, det känns bra att jag idag kan börja äta grönsaker så att maten kommer att bli godare och roligare, det känns också bra att jag kommit igång bra med träningen och känner att jag kommer att hålla det här nu, så jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu så det ska sabba det här.. Bara till att käka zink varje dag så kanske jag klarar mig. :)
 
Det som har varit jobbigaste den här veckan är att hålla sig borta från allt det goda: Bröd, choklad, jouice och annat som finns i vardagen, men jag tycker att jag kämpat på bra och verkligen försökt att blunda för de sakerna när jag varit på affären eller sett någon annan äta något gott.
 
Vikt och mått :
På en vecka så har jag minskat 2,4 kg och tappat 5 cm i midjan. Jag vet inte om det är bra eller inte, jag hade önskat att jag kanske hade gått ner något kilo till men jag började fel vecka, då man sväller och går upp i vikt istället, ni förstår vad jag menar, så jag tror och hoppas att man tappar lite till denna vecka. :)
Minns inte hur mycket jag hade minskat på övriga delar av kroppen och har inte pappret i närheten men midjan hade minskat mest så då redovisar jag bara den och känner mig stolt över att det minskas på rätt ställe iaf. ;P
 
Nu blir det kämpa för Vecka 2 tills helgen då jag får unna mig lite gosaker, jag längtar!! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

2,4 kilo är jäkligt bra eftersom du också tränar. Muskler väger mer än fett. ;)

Svar: Ja det är sant, ;P ibland gå man ner lite först sen gå man upp igen om man bildar muskler men huvudsaken jag få en kropp att vara nöjd med åså.. :) KÄnns bra att man lyckas gått ner nått iaf, man ska väl vara tacksam för varje kilo man lyckas ta sig igenom. :)
Elin Andersson

2012-09-10 @ 11:51:15
URL: http://silverlie.tumblr.com
Postat av: nita

Riktigt bra kan jag tycka! Kämpa på!
Jag drar igång min träning när förkylningen är över. :)

Svar: Tack!! =) Det ska jag :)Ja inge bra och träna då du är förkyld då kan de bara bli värre, hoppas den försvinner fort, ett tips ät zinktabletter, det stärker immunförsvaret. :)
Elin Andersson

2012-09-10 @ 18:54:27
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Den är typ borta nu men hostan sitter ju självklart i.. Hatar hosta!

Svar: åh sånt är jobbigt, hosta ska jämt jävlas och hålla sig kvar länge.. =(
Elin Andersson

2012-09-10 @ 20:42:53
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0