yay

Duktiga jag och glömma bankdosan så jag inte kan betala mina räkningar nu,brukar ju aldrig glömma den men aja nån gång ska väl vara den första och självklart ska de vara en sån gång då jag inte kommer åt den på 2 veckor men får väl gå ner till banken någon dag och se hur man kan lösa det här.
Idag har jag iallafall planerat att se klart på serien jag tittar på vilket betyder 3 avsnitt, tyvärr finns det bara 2 sesånger och endast 3 avsnitt på andra så får helt enkelt klara mig utan den sen och hoppas på att det kommer fler avsnitt. Sedan ska jag nog börja kolla lite i böckerna till uppgiften, om jag orkar och inte har något bättre för mig vilket jag säkert inte lär ha.
Otroligt roliga inlägg jag har nu men kanske blir roligare till helgen då man gör lite mer. :)
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Tror det kostar att betala räkningar inne på banken men det går ju. :)
Jag kan betala räkningar med min bank-app. :D

Svar: jaha, för mig funkar de bara att flytta pengar till mina egna konton på den. :(
Elin Andersson

2012-10-24 @ 16:01:10
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

Hade vare smidigt om det gick att betala räkningar därifrån för dig för funkar ju för mig så jag använder typ aldrig dosan.

Svar: jag få väl åka ner på banken imorn och flytta över pengar till mamma så få väl hon betala från sig.drygt och glömma den. =( är väl kanske annorlunda då vi ha olika banker också. :P
Elin Andersson

2012-10-24 @ 17:21:48
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

Ja, tycker din bank också kan fixa så du kan betala via appen. Jag kan föra över pengar till typ vem jag vill också bara jag har lagt in kontonumret på datorn.
Ja, för över till din mammas konto, det ska ju inte kosta i alla fall.

Svar: var dit igår och flyttade över pengar till mamma så fick hon betala rekningarna från sig, men de gick ju de åh, fixade även en ny kod till telefonbanken så jag hade kunna ringt dit, visste inte att jag hade någon men det hade jag tydligen men mindes ingen kod jag valt till de. xD
Elin Andersson

2012-10-25 @ 09:44:40
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0