vi ser det snöa, det var väl roligt hurra!

Idag har det snöat massor, nästan hela dagen, hämtade Mathias och hans kompis vid ca 12 och efter det så har det vräkt ner. Jag som älskar snö passade på att ta en promenad tillsammans med Anna, super härligt förutom att man drog första vurpan, asså första halkvurpan i oktober det är inte varje år, men det gick bra som tur va. ;P
Eftersom det snöar ute och det ser så mysigt ut så blir man på myshumör, så på med tjocksockar och en mysig tröja och en vintrig film som idag fick bli Narnia, alltid najs.
Ikväll vet jag inte vad som händer, ska försöka desgina om min haloweenklädsel lite men förutom det så har jag inga planer än, antingen så fortsätter jag min mysdag och har en mysig kväll framför tvn med något gott och inkurad i en mysig filt, låter inte helt dumt, eller så kollar jag om någon vill hitta på något, få se hur jag gör.
 
Hoppas att snön håller i sig nu och att det kommer mer och mer!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0