Tjockis

Asså åh kan doktorn höra av sig om alla provsvar snart,jag vill ju veta om de hittat något fel eller om de får gå vidare.
Jag vet inte hur jag ska äta för att magen ska vara bra, ena dagen är man normalsmal och andra se man ut som man är gravid och just nu är gravid precis vad min mage se ut som, känner mig som en stor, fet ballong och det är jobbigt, jag vill ha min normala mage varje dag,jag vill inte ha ont och känna mig uppsvälld.
Jag vill kunna vara nöjd med min kropp och hur ska man kunna känna sig nöjd då man ena dagen ser normal ut och den andra tjock, att se gravid ut är inget som gör mig nöjd, snarare tvärtom, jag mår dåligt av att se mig i spegeln då min mage står ut, då jag känner att den är fetare en vanligt..
Jag hatar det här skiten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0