Tisdag :)

Än en dag ledigt från plugg och det känns så jäkla skönt, har beställt hem en haloweendräkt som jag hoppas ska hinna komma innan lördag, fixat klipptid så snart ska äntligen mitt fula hår få fixas och bli fint igen.
Annars så råkade jag fastna vid serien igen, men den är ju så bra så jag kan inte hjälpa det, ha man kolla ett avsnitt och de slutar med något spännande så måste man ju se vidare.
Men nu ska jag ta en liten paus ifrån mitt serietittande och börja kolla/ fundera över min nästa uppgift så kanske jag kan vara flitig någon dag och arbeta bort den också.
 
Hittade lite gamla bilder på några skivor, bl.a. denna fina bild från tiden på hvfoto.
Det var alltid så roliga dagar där och jag saknar mitt och nitas UF- företag lite, det var roligt.

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Saknar också Lekstugan UF. :(

Svar: ja tänk om vi hade haft det nu då man fått lära sig massa nya lekar och blivit påmind om de man glömt. :P
Elin Andersson

2012-10-23 @ 18:42:19
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0