Tågit värre!;D

Halloj!!
Sitter nu på tåget tillbaka till Gävle och tuggar på ett mumsigt åksjuketuggummi, nu ljög jag för de är riktigt snuskiga men kan inte ha mina åksjukeband jag bruka ha eftersom de ska sitta precis där jag ha ena tatueringen så de få jag använda då den läkt!! Men måste ju ta nått mot åksjuka så jag kan äta goda saker och läsa i min tidning som jag fick av mamma.:) och speciellt eftersom jag råkade sätta mig så jag åker baklänges, det kändes som rätt håll då jag gick in men få klara mig och åka bakåfram i några timmar annars få jag väl försöka byta senare då.
Blir nog en tidig kväll idag eftersom jag är jätte trött efter en dålig natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0