Skor<3

Sitter och kollar in snygga dojor, har hittar två par som jag funderar starkt på att klicka hem, eller ja egentligen har jag hittat tre men två par kan ju faktiskt duga rätt bra så kan man fixa det tredje paret senare. Men så är det ju det här med färger, finns de många färger av skon och alla är fina så måste man ju fundera på det också, fast jag tro faktiskt att jag är mest sugen på ett par vita och ett par svarta..
Det är så underligt hur man kan förälska sig i skor, hur man kan gilla något man går på, hur man kan gilla något som man oftast får skavsår av när de är nya.. Mina fötter ser hemsk ut för denna höst har jag fått gå in ca tre skor och med mina känsliga fötter så får jag skavsår super lätt av nya skor så det hinner knappt läka innan såret går upp igen eller blir en vattenblåsa, det gör ont men jag kan inget annat än att älska mina skor endå.. det är konstigt.
 
Och nu kanske ni blir fundersam då jag precis nämde att jag gått in tre nya skor, ni kanske tänker att jag redan har skor så det räcker och ja det har jag också, det som gör det stökigt i min lägenhet, eller ute i hallen är mina skor, jag har en hel drös med skor framme men uppställd på en stege men ibland rasar de ner och då ligger de skor överallt, annars har jag mina skor i en låda under sängen och ja ett fåtal i Timrå också och ta man fram ett par skor från lådan så har jag svårt för att stoppa tillbaka de sen eller något annat par så då kommer det fram yttligare ett par skor, men så kan det vara, jag tycker inte att man kan få för mycket av skor för det är ju endå något som tillhör ens outfit, något som ska vara skönt och gå med och passa till olika tillfällen.
 
När jag flyttar till något större senare så måste jag ha någon skohylla av något slag, hade jag haft plats med de nu så hade jag köpt de asså, hade varit riktigt najs..
 
Gud vad jag fastnade på detta ämne nudå, men aja vi får väl se om jag klickish hem några skossingar någon dag då, är ju iaf sugen på något nytt!! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nita

Jag vill också ha massa nya skor men jag har inte råd. Men plats för en liten skohyllla har jag ju plats för. :)

Svar: ha man lite sämre ekonomi så kolla på Ebay, där säljer de ut dyra märkesskor billigt, jag ha t.ex. köpt converse där som va till bra pris. ;P Det är där jag ha hittat skossingarna jag vill ha nu.. :D:Djaa du ha ju lite större hall en vad jag har. :)
Elin Andersson

2012-10-08 @ 10:26:21
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Orkar inte kolla där för jag ska köpa saker till lägenheten istället. Haha. :D

Svar: ja då bör du inte kolla före du köpt de iaf så du få för dig och köpa massa annat :P
Elin Andersson

2012-10-08 @ 20:27:55
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0