pluggdag

Idag gör jag på krullstilen, ser ut som att jag har tripplat håret lite men helt ärligt så vaknade jag med dessa lockar imorse så håret är helt ofixat. Skönt och inte fixa håret heller då det spöregna ute, de är inte så roligt och platta håret då för att de 3 sek senare ska bli krull.
 
Idag har jag pluggat i bibblan med Ingela och det kändes ganska skönt endå att sitta där.
Jag har kollat i böcker till bilduppgiften så nu är jag i stort sätt klar med själva biten att leta vad jag ska koppla till angående rubrikerna/kategorierna jag ska gå efter. Har kollat igenom böckerna 4 gånger eftersom det är 4 kategorier och böckerna är normaltjocka så det har tagit sin tid och det har varit svårt att hitta något som passar till. Jag har seriöst läst så att jag inte ser något längre, jag har använt mina läsbrillor men frågan är om jag haft på mig de för länge för nu efteråt ser jag suddigt när jag försöker läsa en text så jag hoppas att mina ögon går tillbaka till det normala läget fort. Har jag skrivit något fel nu så förstår ni varför. ;P
Eftersom mina ögon är helt slut nu så nöjer jag mig för dagen och börjar med skrivandet imorgon, kanske att jag hinner klart till fredag som jag vill, jag hoppas. .)
kämpaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0