PAIN

Inatt har det inte blivit så mycket sömn, jag har fått legat som en korv för att inte ligga på armarna eller trycka ner tatueringarna så jag har vaknat typ 100 gånger och legat där klarvaken, somnat om efter en stund och sen vaknat, så när jag väl skulle upp då, hade ställt klockan på halv 9 för att jag ska upp i tid då orkade jag inte kliva upp så ställde om klockan och sov en halvtimme extra..
tatueringarna har blivit lite torra, hade inget och smörja med igår kväll och ingen hade tid att åka på affärn så nu direkt då jag klev upp tog jag Mathias bil som det var super lite bensin i och åkte ner på affärn och köpte salva så jag kan smörja på. Var lite rädd att jag skulle få soppatorsk nånstans men jag klarade mig enda hem igen som tur var.
Idag känner jag mig typ stelopererad i armarna/ handen, kan ju typ inte röra mig utan att det gör ont, det är inte själva tatueringstiden som är värst, visst det gör lite ont det med men efterverkarna dagen efter är fan värre kan jag säga.. Hoppas de vill läka fort iaf..
Ville ha gröt till frukost men bara att bre en macka gör ju ont så får väl skippa sånna saker som tar lite tid då och hoppas att jag kanske kan få sån frukost imorn då.
 
Idag åker jag tillbaka till Gävle fast åker inte förän på eftermiddagen så är framme runt 7 någongång, så nu under dagen tänkte jag börja med att packa så det är klart, sen ska jag försöka att kolla lite i böckerna till musikuppgiften som jag fattar nada av. :/ känner mig dötrött men man måste ju börja nångång..
 
Ha en bra dag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0